Publicystyka marketingowa
  • Home
  • Felietony
  • JAK STOSOWAĆ TECHNIKI KREATYWNE W REKLAMIE? MATRYCA ROSSITER’A-PERCY’EGO
  • Mapa test
  • OCENA REKLAMÓWEK PRASOWYCH – PRODUKTY EKSKLUZYWNE
  • Sitemap

JAK STOSOWAĆ TECHNIKI KREATYWNE W REKLAMIE? MATRYCA ROSSITER’A-PERCY’EGO

Home» JAK STOSOWAĆ TECHNIKI KREATYWNE W REKLAMIE? MATRYCA ROSSITER’A-PERCY’EGO

Ostatecznym pożądanym efektem wydawania pieniędzy na reklamę jest zakup reklamowanej marki przez docelowego nabywcę. Jednak warunkiem uzyskania efektu w postaci zakupu jest osiągnięcie efektów pośrednich nazywanych efektami komunikacyjnymi: świadomości marki i pozytywnej postawy nabywcy wobec marki.

Sposób użycia technik kreatywnych silnie wpływa na skuteczność reklamy w osiąganiu efektów komunikacyjnych, tj. poprawy odsetka osób audytorium docelowego, którzy są świadomi istnienia danej marki (tj. kojarzą daną markę z kategorią produktu, do której należy) oraz mają ukształtowaną (tj. wyuczoną przez kontakt z reklamą) pozytywną opinię o korzyściach związanych z jej zakupem.

Co wobec tego można zrobić z konstrukcją reklamówek, aby poprawić skuteczność reklamy w osiąganiu celów komunikacyjnych?

Ogólnie można powiedzieć, że reklama jest skuteczna, gdy udziela nabywcy odpowiedzi na pytanie, jakie korzyści wynikają dla niego z zakupu danej marki, dlaczego powinien kupić daną markę. Najprostsza (i najbardziej ogólnikowa) zasada mówi o tym, że reklama powinna odwoływać się do motywów zakupu nabywców docelowych. Istnieją jednak zbiory szczegółowych zasad i technik konstrukcji reklamy, którymi posługują się profesjonaliści. Matryca Rossiter’a-Percy’ego to przykład takiego zbioru zasad.

Blogroll

  • Alkohol

Polecane

  • Bydgoszcz: wózki widłowe
  • encyklopedia o alkoholach alkowiki.com.pl
  • http://patologiegastrokielc.pl
  • najlepszy stolarz w Kielcach
  • Szkoły medyczne kierunki w Kielcach

Ostatnie wpisy

  • Panele słoneczne – przyszłość w oszczędzaniu energii
  • {Profesja zarządzającego firmą – trudny oraz dochodowy zawód|Wspaniała praca? Zostań informatykiem|Produkowanie programów ERP
  • Panele fotowoltaiczne – przyszłość w oszczędzaniu energii
  • Opcjonalne źródła prądu – fotowoltaika
  • Uprawy – nawozy niezbędne w gospodarstwie

Kategorie

  • agencja reklamowa kielce
  • alarm, bezpieczeństwo
  • alkohole
  • biura rachunkowe
  • biznes
  • biżuteria
  • budowlanka
  • dachy
  • ekonomia
  • faktoring
  • fotografia produktowa
  • fotografia reklamowa
  • fotografia ślubna
  • fotowoltaika
  • fraud, imopostor
  • kosmetyki naturalne
  • koszulki
  • laserowa korekta wzroku
  • logistyka, przewozy kurierskie
  • mapa stacji do ładowania elektrycznych samochodów
  • marketing
  • materiały budowlane
  • media społecznościowe
  • mydło
  • nawozy
  • olej tłoczony na zimno
  • oleje
  • oleje tłoczone na zimno
  • pizza, pizzerie
  • pokrycia dachowe
  • praca dla programisty
  • prawo
  • rehabilitacja
  • reklama internetowa
  • smarfony
  • smartfony
  • smartphony
  • sprzęt komputerowy
  • stolarze
  • stylizacja
  • stylizacja żywności
  • sufity
  • tworzenie stron internetowych
  • Uncategorized
  • usługi budowlane
  • wózki widłowe
  • wystrój wnętrz
  • zdrowa żywność, żywność ekologiczna, żywność ekologiczna sklep

(c) 2014 ABC Marketingu