Publicystyka marketingowa
  • Home
  • Felietony
  • JAK STOSOWAĆ TECHNIKI KREATYWNE W REKLAMIE? MATRYCA ROSSITER’A-PERCY’EGO
  • Mapa test
  • OCENA REKLAMÓWEK PRASOWYCH – PRODUKTY EKSKLUZYWNE
  • Sitemap

Agencje reklamowe typu Fast Food

Posted on 4 maja, 2012 by admin in agencja reklamowa kielce No Comments
Home» agencja reklamowa kielce » Agencje reklamowe typu Fast Food
Agencje reklamowe typu Fast Food

Siedzę na balkonie i wdycham bez rosnący pod moim oknem. Na sąsiednich balkonach taka wymiana zdań:

– cześć sąsiad.

– no cześć. A gdzieś ty się chłopie tak opalił?

– na dworze.

– a gdzie pracujesz?

– a na budowie. A ty?

– w reklamie.

– oo! W reklamie? W reklamie chyba dobrze płacą… masz samochód?

Praca w reklamie jest ciekawa, rozwijająca i, co istotne – dobrze płatna. Tak mi się przynajmniej wydaje, sądząc po kosztorysach agencji reklamowych, które miałam okazję przeglądać pracując w dziale marketingu dużej firmy. Nie znam zasad zarządzania korporacją, ale sądząc po wydatkach ponoszonych na agencje zewnętrzne i domy mediowe – nie ceni się tu zbytnio własnej pracy. Za to bardzo docenia się pracę agencji. Coraz chętniej powierza się wszystkie aktywności reklamowe domom mediowym i agencjom reklamowym – począwszy od kreacji, na realizacji kończąc. Jednocześnie działy marketingu zostają uszczuplone, a zakres obowiązków tych osób, które jeszcze pozostały, ogranicza się do zarządzania projektami. Z jednej strony taka tendencja ma swoje plusy.

Agencje reklamowe to takie fastfoody, które szybko i na czas oferują klientowi gotowy produkt, może nie godny najbardziej wysublimowanego podniebienia, ale podany w terminie. W działach marketingu dużych firm, które same zajmują się kreowaniem i realizacją działań marketingowych, jest jak w dobrych restauracjach. Mogą przygotowywać najlepsze hamburgery w mieście, ale co z tego, skoro ich produkcja trwa długo i wiąże się z zaangażowaniem wszystkich pracowników w jeden projekt. Materiały marketingowe są dopracowane i zgodne z oczekiwaniami managerów, ale jest ich za mało. Po prostu dział marketingu, który sam się wszystkim zajmuje, jest nie efektywny. Dlatego utrzymująca się tendencja zlecania wszystkiego agencjom ma swoje zalety. Wiąże się jednak ze znacznymi kosztami, które na zdrowy rozum trudno jest czasem uzasadnić. Ale koszty, to już zupełnie inna bajka…

agencja reklamowa, felieton

Leave a Reply Cancel reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Blogroll

  • Alkohol

Polecane

  • Bydgoszcz: wózki widłowe
  • encyklopedia o alkoholach alkowiki.com.pl
  • http://patologiegastrokielc.pl
  • najlepszy stolarz w Kielcach
  • Szkoły medyczne kierunki w Kielcach

Ostatnie wpisy

  • Panele słoneczne – przyszłość w oszczędzaniu energii
  • {Profesja zarządzającego firmą – trudny oraz dochodowy zawód|Wspaniała praca? Zostań informatykiem|Produkowanie programów ERP
  • Panele fotowoltaiczne – przyszłość w oszczędzaniu energii
  • Opcjonalne źródła prądu – fotowoltaika
  • Uprawy – nawozy niezbędne w gospodarstwie

Kategorie

  • agencja reklamowa kielce
  • alarm, bezpieczeństwo
  • alkohole
  • biura rachunkowe
  • biznes
  • biżuteria
  • budowlanka
  • dachy
  • ekonomia
  • faktoring
  • fotografia produktowa
  • fotografia reklamowa
  • fotografia ślubna
  • fotowoltaika
  • fraud, imopostor
  • kosmetyki naturalne
  • koszulki
  • laserowa korekta wzroku
  • logistyka, przewozy kurierskie
  • mapa stacji do ładowania elektrycznych samochodów
  • marketing
  • materiały budowlane
  • media społecznościowe
  • mydło
  • nawozy
  • olej tłoczony na zimno
  • oleje
  • oleje tłoczone na zimno
  • pizza, pizzerie
  • pokrycia dachowe
  • praca dla programisty
  • prawo
  • rehabilitacja
  • reklama internetowa
  • smarfony
  • smartfony
  • smartphony
  • sprzęt komputerowy
  • stolarze
  • stylizacja
  • stylizacja żywności
  • sufity
  • tworzenie stron internetowych
  • Uncategorized
  • usługi budowlane
  • wózki widłowe
  • wystrój wnętrz
  • zdrowa żywność, żywność ekologiczna, żywność ekologiczna sklep

(c) 2014 ABC Marketingu